Kreativní využití nálepek pro Váš marketing

Kreativní využití nálepek pro Váš marketing

Guerilla marketing

Tento západní trend je u nás stále trošku nedoceněný. Marketéři dělají stále jen billboardové kampaně a využívají reklamu v televizích, či rádiu. Odlište se a získejte více zákazníků pouze s použitím vlastního dobrého nápadu a zanedbatelného rozpočtu. Nabízíme Vám několik inspirací ze světa , jak to může vypadat. Vybíráme několik s použitím levných nálepek .

1. BATMAN signál na chodníku

Firma chtěla upozornit na premiéru filmu Batman. Zvolila na to alternativní způsob. Na světla v pěší zóně aplikovali průsvitné samolepky s logem Batmana, které vytvořili iluzi Batman signálu. Skvělý příklad na to, jak nenásilně zaujmout pozornost lidí a odpropagovať svůj produkt.

2. Škrábance na autě - samolepka

Nizozemská pojišťovna vozidel přišla s nápadem, že umístí nálepky s motivem škrábanců na drahé vozy. Z dálky tyto nálepky vypadaly jako skutečné škrábance a vystrašili tak nejednoho majitele vozidla. Ke splnění reklamního poselství bylo mezi škrábanci sdělení, které upozorňovalo lidí na to, že si mají chránit svůj majetek. Reklamní kampaň měla velký úspěch a pomohla rapidně zvýšit návštěvnost webové stránky nizozemské pojišťovny vozidel.

3. Samolepky čisti mince

Cillit se rozhodl ve Velké Británii demoštrovať sílu svého čistícího prostředku za pomoci malého triku. Na 5 centů umístili průsvitné samolepky, které byly do poloviny špinavé a do poloviny vyčištěny. Takto upravené mince vydávali zákazníkům při každém nákupu v supermarketu.

Inspirujte se a šokujte své potenciální zákazníky kampaní Guerilla marketingu za pomoci nálepek!

Zdroj: http://freshpeel.com/2012/06/guerrilla-marketing-simple-idea-branded-stickers/

Kontaktujte nás